maandag 2 juni 2008












In mijn 4e week ben ik lekker veel buiten geweest. Het was dan ook wel erg lekker weer. Ik ben wederom verwend met wat bezoek. Rutger, Jeab, Alec & Igor kwamen gezellig langs. De papa's keken voetbal en dronken bier en de mama's gingen mij badderen.

Ook de ex-collega's van mijn vader kwamen een kijkje nemen. Patrick, Sandra, Duco & Jorrit en Arie, Joyce, Mylou & Thom. Alleen van het laatste bezoek heb ik niet veel mee gekregen want ik lag lekker te slapen.

Het slapen gaat goed volgens mij ouders behalve afgelopen maandag. Ik dacht het is nu tijd voor een feestje en ik heb in me eentje iedereen tot 01.30 wakker gehouden. Ik vond het wel leuk maar volgens mij kon de rest het niet zo waarderen.

Donderdag ben ik naar het werk van mijn moeder geweest. Die zitten nu in een noodgebouw. Aan het gezicht van mijn moeder kon ik wel zien dat ze het niet zo erg vond om nu lekker bij mij te zijn in plaats van te werken in een noodgebouw.

Ook kreeg ik van mijn moeder een mooi wipstoeltje. Dus nu leggen ze me niet meer de hele tijd in de box en ik kan vanuit mijn stoel ook een beetje meekijken.

Mijn moeder heeft deze week wat melk in een flesje gekolft en dus kreeg ik te drinken uit een flesje van mijn zus. Was een leuke ervaring.

Vrijdag ben ik zelfs naar het strand geweest. Mijn vader nam afscheid als trainer van HVV C1, 2007-2008. Dat ze in mij al een voetballer zien bleek wel uit het cadeau wat ik kreeg, een HVV shirt met mijn naam erop. Dat shirt is natuurlijk iets te groot, dus mocht me zus het ook een keer dragen.

Geen opmerkingen: