zaterdag 21 juni 2008






Zo, dat was een tijd geleden, maar hier ben ik weer. De computer lag op zijn gat. Dus we konden niet veel doen.

In de tussentijd heb ik nog bezoek gehad van de collega's van mijn vader en van mijn moeder. Tante Raquel kwam nog langs met Krijn, Mabel, Max en Jesse. En voetbalvriend Martin Rutten kwam langs met Diane, Dimar en Mardi.

Ook ben ik nog voor het eerst naar het consultatiebureau geweest en ik weeg nu 3660 gram en ben 51,5 cm lang.

Ik ben ook al EK-klaar gemaakt. Wat inhoudt als Oranje moet spelen dan heb ik mijn oranje kleertjes aan. Ben zelfs meegeweest naar buurvrouw Jacqui, waar heel veel mensen van het Buenos Aireshof voetbal gingen kijken. Die wedstrijd tegen de Roemenen stelde niet veel voor, maar mijn vader zei dat ik het allemaal over een tijd veel beter kan.

Ook ben ik naar het werk van mijn moeder geweest. De kinderen, collega's en ouders vonden het wel leuk om mij en mijn moeder te zien.

Naast het huilen en borstvoeding ben ik ook maar met lachen begonnen. Schijnbaar vind iedereen dat wel leuk want iedereen hangt dan over mij heen.

Ik zal het maar niet te lang maken, want straks speelt Nederland tegen Rusland en ik moet nog EK-klaar worden gemaakt.

Geen opmerkingen: