maandag 26 mei 2008






Daar ben ik weer. Vandaag ben ik 3 weken oud. Wat gaat de tijd toch snel. Mijn ouders zijn zeer tevreden over me, alleen heb ik wel erg vaak de hik. Afgelopen woensdag heb ik een gehoortest gehad en dat was gelukkig ook goed. Alhoewel dat wel spannend was aangezien de dokter eerst het slangetje niet goed in mijn oor deed.


De gehele week ben ik in de watten gelegd. Het was de laatste week van mijn oma in Nederland en dus ben ik goed verwend. Zondagochtend om 08.00 vertrok ze met de bus naar Slowakije. Daarna ben ik met mijn ouders naar het zwembad gegaan omdat het kijkdag was bij mijn zus Amy.


Tante Marcia (zus van mijn vader) met haar vriend Frans en mijn nichtjes Cherita en Marciana kwamen nog even langs om mij te bekijken. Ook op bezoek kwamen Marcia (collega van mijn moeder) met haar kinderen Ruby en Senna.


Jammer dat het mooie weer voorbij is want nu kan ik de tuin niet in. Dus breng ik mijn tijd maar door met de borstvoeding, slapen en in de schommelstoel.


Zoals jullie op de foto kunnen zien ben ik al helemaal klaar voor het EK.

Geen opmerkingen: