maandag 5 mei 2008

Geboorte





Op 5 mei 2008 om 06.49 ben ik geboren. Na een zware bevalling ben ik gelukkig kerngezond. Mijn geboortegewicht is 2940 gram.

Rond 09.30 ging ik voor het eerst naar mijn huis op het Buenos Aireshof. Daar stond mijn grote zus Amy op me wachten. Die is zo blij dat ze me al bijna heeft doodgeknuffeld en plat gezoend. Ook had ze samen met de buurvrouw Diana ons huis versierd.

In het ziekenhuis kreeg ik meteen borstvoeding maar omdat ik teveel vruchtwater in me heb gekregen heb ik nog weinig zin in het vervolg.

1 opmerking:

Anoniem zei

HI guys

Hartstikke gefeliciteer met jullie nw aanwinst...helemaal toppie (Y)

De site is ook ontzettend leuk..
hele mooie foto's

Jullie hebben een kanjer van een jongen op deze aarde neergezet :)

en binnen kort komen we gezellig ff kijken naar ons nw mooie neefje

heel veel liefs xxx

van je zusje marjorie