maandag 19 mei 2008





Het even geduurd maar daar ben ik weer. Het bezoek begint op gang te komen en elke dag krijgen we hele mooie kaartjes binnen. Ik heb het gevoel dat de gehele wereld me kent. Afgelopen week kwam er een vriendin van mijn moeder uit Zweden op bezoek. Ik word regelmatig voor de webcam gehouden zodat mijn tante (de zus van mijn moeder), die in Engeland woont mij ook kan zien. En ook de familie van mijn moeder in Slowakije heeft me al gezien via de webcam.

Collega's van mijn moeder (Nazli, Joyce, Ann) zijn gezellig langs geweest, Hilde, Bert en Michael, Francois, Fanny, Jesper en Wessel hebben me nu ook in levende lijve gezien.

Afgelopen maandag was de laatste dag van onze kraamhulp, Gerda. We vonden het wel gezellig met haar maar nu moeten mijn ouders het alleen doen.

Het consultatiebureau is ook bezoek geweest en heeft me al bekeken.

Zaterdag ben ik met mijn ouders, Amy en mijn oma naar een grieks restaurant geweest. Dit was mijn eerste echte uitje. Ik heb me daar maar rustig gehouden zodat ik de volgende keer weer mee mag.

Zondag hebben we weer gezellig buiten gezeten in het hof en met de buren naar de verrichtingen van ADO zitten luisteren. En aan de reacties te zien was iedereen blij.

Geen opmerkingen: