vrijdag 9 mei 2008



Vandaag was de laatste dag van onze kraamhulp, Gerrie Valstar. De komende drie dagen komt er een andere kraamhulp. We vinden het wel jammer dat ze weg gaat, maar helaas het zij zo.

Vandaag kregen we eindelijk de geboortekaarten binnen. Bij DHL was er een fout gemaakt maar gelukkig voor Pinksteren kunnen de kaarten op de bus. De eerste reacties over de kaarten waren heel leuk.

Aan het einde van de middag kwamen Jeroen, Debby en Lester mij even bekijken en ze namen hele leuke cadeau's voor me mee. Eigenlijk was het de bedoeling dat we de komende dagen elke dag één cadeau open zouden maken maar mijn zus Amy kon niet wachten (mijn moeder eigenlijk ook niet). Een boek om alles bij te houden van mij eerste dagen, kleding, slofjes en een bijtring.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Eva, Jimmy en Amy,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mario.
Wij komen hem binnenkort live bekijken.

Arie, Joyce, Thom en Mylou

ps Oranje staat hem goed!