dinsdag 6 mei 2008




Volgens mijn vader had ik goed geslapen, hij was maar één keer wakker geworden door mij, maar mijn moeder dacht er totaal anders over.

Vandaag gingen we met papa en mama, Amy wakker maken. Ik mocht even in haar bed liggen en zo te zien was Amy dolblij toen ze wakker werd en mij naast haar zag liggen.

Vandaag ben ik voor het eerst in het badje geweest, was eerst wel eng maar eigenlijk was het best leuk. Onze kraamhulp, Gerri Valstar, hield me erg goed vast zodat er niets kon gebeuren.

Het vruchtwater wat ik had ingeslikt is er inmiddels wel uit en mijn temperatuur is ook ok.

Over bezoek heb ik niet te klagen, regelmatig komen er buren en de vriendinnen van Amy, van het hof gezellig langs.

Vandaag heb ik als fotomodel moeten liggen want de geboortekaart moest nog in elkaar gedraaid worden. Mijn vader had hiervoor een oranje shirtje gekocht en dit shirtje kan ik ook dragen tijdens het komende EK.

Voor de rest heb ik lekker veel geslapen, heel veel borstvoeding gehad en lekker veel gehuild, zodat iedereen naar mij kwam aanrennen en dan werd ik lekker geknuffeld.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Jimmy, Eva, Amy!

Wat een mooi kind en broertje! Jullie zijn vast helemaal trots!

Heb Lester al verteld dat hij een vriendje heeft gekregen, worden vast dikke maatjes!

Jullie zien er, ondanks gebroken nachten, goed uit hoor!

Komen vrijdag jullie zoon en broertje bewonderen!

Liefs Jeroen, Debby en Lester